Saturday, November 27, 2010

I am convo-ing..

today is my day..its my convocation day..i finished my diploma for god's sake!!  :D



Saya tak tahu apa yang saya rasa. Tak tahu nak kata apa juga. But deep in my heart i am very grateful. Yeah! Grateful. That's the only perfect word. Those time make a different me, obviously. 


Saya benci, marah, suka, berawang-awangan, semuanya lah! :D Kemudian, saya belajar. Saya belajar untuk susah. Saya belajar untuk kawal marah. Saya belajar untuk diam. Saya belajar semuanya. Dan semuanya kerana adanya semua orang. Saya bersyukur dengan adanya Kamu. :)  Terima Kasih Daun Keladi!! ^^


Ahead from this day, saya akan work my ass off. Because i want to be a reasonable, be grateful, modest person yet shall roar to the person that doesn't have faith in me. Uhm!! 


"Aman, tidak kepada peperangan"

No comments: