Thursday, December 16, 2010

Less than three weeks to go.

Assalamualaikum.

Today is Dec 16th. As usual, I am very eager to back to my study mode. Tak tahu lah. I love to study. Jangan pelik. I really do. :)

Saya tak kerja part time cuti ni.  Even though I know that I will need loads of money for the coming semester. Yela, sudah tinggal di rumah sewa. Yea-yea-yea. Rumah sewa. Bukan tak ada pengalaman. Tapi still risau. Heheh. Risau tak bertempat kan? Entah apa nak dirisaukan entah. Ada-ada saja Syaza ni.

Dalam hati ni sudah termencak-mencak nak kerja. Tapi saya kemalasan. What to do? Macam biasa lah. Berlapar lah kamu Cik Syaza oi semester depan ni. Haha!

Ok. Cuti ni. Nothing much happened. Tapi cukup untuk ajar saya. Dan beri saya macam-macam perasaan.
Macam-macam happened actually. Bila saya list them down. Heheh. :)

Mama nak rasa masakan - Cute. Danial kata saya masak macam Mama masak. :D
Baca novel-novel - Pinjam Mak uteh saja. Novel cintan-cintun. :)
Watching TV - Fun. Drama Mama. Hindustan Mama. Tamil Mama. 8TV saya. Kartun Danial. :)
Jaga baby-baby yang Mama babysit - Fun. Mencabar minda. Geram sebab comel. Geram sebab bijak. Geram sebab degil. Geram sebab mengada-ngada. Geram sebab saya dikencing dan di-air liur-kan.


Buli Danial - Double dose fun. :D

Snap gambar sendiri - Not fun at all.
Edit self pictures - Amusing.

Baca newspaper - Heart-throbbing.
Makan, makan, makan - Makin hari makin banyak kuantitinya. -_-'
Facebook - I just do not know what to do with it.
Blogging - A newbie that have loads to tell but not yet know how to.
Balik kampung - We looked like a bunch of tourist lately. Di kampung sendiri. Haha!




Sampai sini sahaja. Terima kasih. :)

2 comments:

Judiene said...

Sakan nampak bergambar.
Hehehe.
Anyway, my used to babysit and I know exactly how you feel about that.
Hahaha.

Syaza Syahira said...

haha!
taw xpe..
seb bek diorang cute..
so, boleh la sabo..
:)